HTML

hogy mi? mondd mégegyszer azt hogy mi ha mered! :D

nem érted miről szól egy angol szöveg? az jut róla eszedbe, hogy mi? itt megtalálod magyarul!! ;) vagy ha nem, kérd a fordítást! :D

Linkblog

LENNY KRAVITZ - ARE YOU GONNA GO MY WAY

2009.12.17. 18:00 Elvira Seerose

Régen megszülettem
Én vagyok a kiválasztott, az egyetlen
Világot megmenteni jöttem
És nem megyek el míg nem végeztem
Hát ezért kell megpróbálnunk
Lélegeznünk kell és jól érezni magunkat
Bár nem fizetnek hogy játszom
És nem is hagyom abba míg nem végeztem
(De amit valóban tudni szeretnék:)
Követni fogod-e a példámat?
(Kérlek bébi) nekem ezt tudnom
(kérlek) ezt nekem tudom kell

Nem tudom miért sírunk folyton
De abba kell hagynunk és elfelejteni
Össze kell tartanunk és újrarendeződni
A bolygót ismét egybegyúrni
Mondd meg miért kell meghalnunk
És egyenként egymást kiirtanunk
Ölelkeznünk kell és dobpergés
Táncolnunk kell és szerelmesnek lenni
(De amit valóban tudni szeretnék:)
Követni fogod-e a példámat?
(Kérlek bébi) nekem ezt tudnom
(kérlek) ezt nekem tudom kell, igen

Szólj hozzá!

Címkék: dalszöveg lyrics my magyarul way lenny kravitz gonna

A bejegyzés trackback címe:

https://hogymi.blog.hu/api/trackback/id/tr501605840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása