HTML

hogy mi? mondd mégegyszer azt hogy mi ha mered! :D

nem érted miről szól egy angol szöveg? az jut róla eszedbe, hogy mi? itt megtalálod magyarul!! ;) vagy ha nem, kérd a fordítást! :D

Linkblog

ROLLINS BAND - LIAR

2009.06.17. 18:11 Elvira Seerose

Úgy gondoltad egyedül fogod leélni az életed
Sötétségben és magányban... Igen, tudom
Voltál már ott és az állatokkal keveregtél
És ez csak megalázott és összezavart
Szóval hazatántorogtál és a semmire vártál
Ám szobád kifinomult magánya végül visszalökött az utcára
Kétségbe vagy esve, és emberi kapcsolatra vágysz
És akkor találkozunk, az egész világod megváltozik
Mert amit mondok, te mindig is azt akartad hallani
Nem védekezel tovább, tökéletes vagyok minden tekintetben
Mert mellettem nagynak és erősnek érzed magad belül
És szerencsésnek
Önzésed elhomályosítja a valóságot és soha nem kérdezgeti
miért is mennek ilyen jól a dolgok
Tudni akarod miért?

Mert hazug vagyok, igen egy hazudozó
Feltépem az elméd, elégetem a lelked
Magamba bolondítalak, mert hazug vagyok,
Hazug, egy hazug, hazug

Elrejtem egy mosoly és megértő tekintet mögé
És olyan dolgokról beszélek amit már úgyis tudtál,
Így mondhatod: teljesen együttérzek veled, tényleg
És amikor szükséged van rám, én csak tovább szívom a véred
Nem vetted észre eddig?
Csapásként érkezem, és függőségben hagylak el
Sose felejtesz el... Tudni akarod miért?

Nem tudom miért érzem, hogy mindenképpen hazudnom kell
És annyi fájdalmat okozni neked, talán itt belül valami
Talán valami amit nem tudok megmagyarázni okozza, hogy
Összezavarlak és hazudok neked
Hazug vagyok, ó, egy hazug vagyok
de ha adsz nekem még egy esélyt, megígérem, soha többet nem hazudok neked
Mert most már látom a hazugság pusztító erejét
Ami erősebb az igazságnál
Nem tudom elhinni, valaha is bántottalak,
És ígérem, soha nem hazudok neked többé
Kérlek, csak adj még esélyt, nem hazudok többet neked, nem,
Esküszöm, soha egyetlen hazugságot, soha nem fogok hazudni, nem, nem...
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha! Megszívtad! Megszívtad! Megszívtad!

Én hazug vagyok, igen, egy hazug, igen, egy hazug
Hazudok neked, jó érzés, hazug vagyok, igen
Hazudok, hazudok, ó, hazudozok
Hazug vagyok, hazudok, tetszik, és jó érzés, tetszik, és még
Mindig tetszik, és hazudni is fogok, ezt megígérhetem.

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás dalszöveg lyrics hazug hungarian henry band rollins liar hazudozó

A bejegyzés trackback címe:

https://hogymi.blog.hu/api/trackback/id/tr541193161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása