HTML

hogy mi? mondd mégegyszer azt hogy mi ha mered! :D

nem érted miről szól egy angol szöveg? az jut róla eszedbe, hogy mi? itt megtalálod magyarul!! ;) vagy ha nem, kérd a fordítást! :D

Linkblog

P.J. HARVEY - DOWN BY THE WATER

2009.06.24. 18:38 Elvira Seerose

Elvesztettem a szívemet
A híd alatt
Annak a kislánynak
Sokat jelentett
És most öreg vagyok
És kiáltozom
Sosem tudja meg
Mit is leltem

A kék szemű lány
Azt mondta "soha többé"
És a kék szemű lány
Kék szemű szajha lett
A folyó mentén
Karon ragadtam
Mint a lányomat
Kit többé nem láttam

Ó segíts Jézus
Túl minden viharon
El kellett vesztenem
Fájdalmat okoznom
Hallottam kiáltozni
Hallottam sóhajtozni
Szeretett lányom
Hazavittem

Kicsi hal, nagy hal, ki úszik a vízben
Gyere ide vissza és add ide a lányom!

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás dalszöveg lyrics hungarian down water harvey pj p.j.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogymi.blog.hu/api/trackback/id/tr81207947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása